سوالی دارید؟

جهت طرح سوالات خود و دریافت مشاوره در زمینه مغز و اعصاب با پزشکان و متخصصان ما از طریق فرم مربوطه اقدام نمایید .

سوال خود را از طریق فرم پرسش و پاسخ ارسال نمایید در اسرع وقت پاسخ گوی شما هستیم .

تعداد سوالات

مشاوران ما

تعداد کاربران

درصد رضایت

سوالات پزشکی شما

حمید ممتاز گفت: بهمن 25, 1401 در 9:30 ق.ظ سلام ممنون میشم اگه بفرمائید آیا امکان برگشت سلامتی به فردی که دچار مرگ مغزی شده هست؟

خیر اگر شخصی دچار مرگ مغزی کامل شده باشد امکان برگشت به زندگی برای او وجود ندارد چون سلولهای مغزی از سلولهای تجدیدناپذیر هستند ، معمولا میشود بیمار مرگ مغزی را با کمک دستگاه چند روز زنده نگه داشت تا در صورت رضایت خانواده اعضای بیمار مرگ مغزی به اشخاص نیازمند اهدا شود و جان اشخاص دیگری نجات یابد .

غلامحسین نصری گفت: تیر 8, 1398 در 9:31 ق.ظ به نظر من دکتر کمالی خویی بهترین جراح مغز و اعصاب ایران هستند.

Navid rezaeian گفت: اسفند 10, 1400 در 9:37 ب.ظ مادرمن، ی رگ درسرشون که میگن جزو ۴ رگ اصلی رگ های سراست،خم شده و خون خیلی آهسته از اون رگ عبور میکنه، روزی ۲تا آسپرین میخوره که خونش رقیق باشه و سکته نکنه، هرچند که سه بار هم سکته خفیف کرده، پزشکان مشهد میگن؛ نمیشه عملش کرد. میخوام ببینم میشه عملش کرد و این رگ که خمیده شده رو درست کرد. علائمش لرزش دست و صرع است …

مهسا گفت: دی 7, 1400 در 3:32 ق.ظ سلام،وقت شما بخیر ببخشید من حدود ۷ ماه پیش عمل تومور مغزی نورینیوم اکوستیک در سمت چپ داشتم پیش یه پزشکی و عمل خوب بود ولی بعد اون متوجه کمی فرو رفتگی در جمجمه سرم شدم میخواستم علت رو بدونم ،ایا امکانش هست که عکس بگیرم و مشخص بشه که علت دقیقا چیه؟ ممنونم،مرسی

فرم مشاوره پزشکی با ما